Na, erre vágytam már hónapok óta! Hogy itthon legyünk mi négyen. A fentesztik fór. És a minimális csináláson kívül mást ne kelljen tenni. Nemtelefonál, nemdolgozik, nemagyal, nemnetel...

És így is lett. Bár vendégek jelentkeztek be, ez nem zavart bennünket abban, hogy kapkodásmentesítsünk. Szerencsére őket sem zavarta, hogy fél kettőre készült el az ebéd. Amíg nem jöttek, csináltunk ezt meg azt, körbenézgelődtük az udvart, örültünk,hogy most nem mi hajtunk, hanem a növényeink (bizony, úgy tűnik, hogy a halottnak hitt, titokzatosan fertőzötten megvásárolt magnólia is életre kél).

Edit kitakarított, Janka segített neki felmosni (mindamellette, hogy learatta a disznóimat), Csongi meg építette LEGO-ból az Így neveld a sárkányodat szereplőit, helyszíneit. Mert az akkora élmény volt, hogy csak na! Nekem is. Az utóbbi sok éve legjobb animációs filmje. Bazi jó karakterekkel, sztorival, látvánnyal.

Én meg főztem. Sütöttem inkább. Volt csirkemell filé, meg comb. Comb natúr sütve, mell göngyölve jó. Mellesleg a mell másra is (melldöngetésre gondolok ám itten, csak csupán, másra nem, rossz az, aki rosszra gondol, bár az nem rossz, és így én sem vagyok rossz, ha arra gondolok, és nem úgy döngetem a mellet, és nem is az enyémet ráadásul, de ezt most nem folytatnám, csak eszembe jutott, sőt, ki is húzom, ne sértsen közerkölcsöt).

Edit még tegnap megcsinálta a görög meg a joghurtos salátát, én pedig a mindmegettén kutakodtam baconba, be göngyölt csirkemellet illetően. És találtam is egy nagyon jó receptet. És mikor kísérletezne az ember, ha nem akkor, amikor vendégeket vár, ugye. Az neki a neve, hogy Baconos csirkemell őzgerincformában. Na, mondom, ez kell nekem! Nekünk! Nekik! Megcsináltam, és állat volt! Köszönet annak, aki beküldte oda! Azon túl, hogy mindenkinek nagyon ízlett, Editnek is, neki még annál is jobban, és ez jó volt, nem csak mondták, fogyott is rendesen, gondoltam, viszek Anitának a szomszédba kóstolót. Mert ő is nagyon szeret, és tud,  különleges dolgokat készíteni, és ha ő is azt mondja, hogy finom, akkor totális a siker, és azt mondta, hogy nagyon finom!

És mindenkinek ajánlom, készítse el, vagy jöjjön hozzánk vendégségbe. Annyira belejöttem, úgyis mindig ezt fogom már csinálni, hehe!

Anita, itt a recept! Az arányokat betartva tökéletes lesz.

Hozzávalók:

  • 2 őzgerincformához:
  • 1 kg csirkemell apró kockákra vágva
  • 50 dkg szeletelt bacon
  • 40 dkg reszelt trappista sajt
  • 6 tojás
  • 6 evőkanál liszt
  • 6 evőkanál tejföl
  • ételízesítő ízlés szerint
  • bors ízlés szerint

Elkészítés:

A csirkemellet felvágjuk apró kockákra. Fűszerezzük ízlés szerint borssal és ételízesítővel. A lisztet, a tojást és a tejfölt jól összekeverjük, majd a sajt felét is belekeverjük a masszába, végül a felkockázott csirkemellet is hozzáadjuk.

Az őzgerincformát először kibéleljük alufóliával, majd egymás mellé fektetjük a baconcsíkokat. Erre rákanalazzuk a masszát, megszórjuk a maradék sajttal. Ráhajtogatjuk a bacont. Előmelegített sütőbe toljuk kb. 30 percre.

Ha megsült, kivesszük és kiborítjuk a formából és az alufóliából, majd visszatesszük még 10 percre, hogy a bacon jól megpiruljon rajta.

(http://mindmegette.hu/baconos-csirkemell-ozgerincformaban.recept)

És az enyém is ilyen klasszul nézett ki. Sőt! Ennél is szebben!

 

 

Szerző: humanick  2010.04.02. 19:49 Szólj hozzá!

Címkék: evés semmittevés főzés recept pihenés sütés vendégek mindmegette baconos csirkemell

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr581890433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása