IGGY POPzene 2009-es lemez, de én csak most leltem rá. És nekem nagyon bejön. Illik a mostani, belassult hangulatomhoz. Vandógom, persze, csak nem bírok felpörögni. De rajta vagyok az ügyön... Ha másképp nem megy, beteszem az American Ceasart. hehe

Az valami olyasmi fordulat lenne a mai napon, mintha a nappaliban apu testes vörösborának mélázva szürcsölgetését a következő pillanatban felváltaná a hideg, de napsütötte napvilágította teraszon gyors egymásutánban elfogyasztott pálinka-cigi kombó gyors egymásutánban ismételgetése. 

Kár, hogy épp a napokban múlt két éve annak, hogy a legutóbb rágyújtottam. 

Igaza lehet apunak, hogy az első 15-20 évet viszonylag kuvra nehéz kibírni gyútásmentesen, de aztán már...

Na, mindegy. Marad frencs Iggy a mélabús szaxofonnal és klarinéttal megtámogatva. 

Meg a felpörgés szándoka, persze.

Alig várom, hogy Edit hazajöjjön, és megmutassam. Tutti bejövős lesz neki!

Futottak még ezzel a dallal :)

 

Szerző: humanick  2013.11.29. 11:01 Szólj hozzá!

Címkék: zene iggy pop

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr575667201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása