- Kislányom, egyre jobb csaj vagy, látszik, hogy jól érzed magad a bőrödben. Ragyogásod és kisugárzásod rövidesen észreveszik a fiúk is. De én, mint az apád, már ne haragudjál meg érte, de én fenntartom a jogot, hogy, amennyiben olyat fedezek fel a neked szelet csapó srácban, amiről tudom (és tudni fogom, mert pár évvel tapasztaltabb vagyok mint te), szóval ha olyat látok a szemében, a viselkedésében, ami arra utal, hogy téged megbánthat, neked rosszat okozhat, azonnal értesítselek róla. Röviden: eltanácsollak tőle. Persze te ezt nem fogadod majd meg, de később, amikor megszívatott, megcsalt, elhagyott aljas módon, majd jössz hozzám, odabújsz a vállamra, pityeregsz kicsit, és elmondod, hogy igazam volt, kár, hogy nem hittél nekem.

- Szerintem meg anya vállán sírom ki majd magam, aztán meg odamegyek hozzád, és elmesélem neked, hogy dobtam a srácot.

pedig Ő még csak tizenhárom...

Szerző: humanick  2013.11.27. 11:48 Szólj hozzá!

Címkék: janka

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr945660481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása