Hetedikes voltam, amikor megismertem a Rolls Frakciót. Ekkor Kecelen éltem, ők meg kiskőrösiek voltak (okés, D. Nagy Lajos kiskunhalasi volt). Csupán akkora távolságra laktak tőlem, mint én most Kecskemét központjától. Mégis fényévekre... Miközben hallgattam a Sárvári Petitől kölcsön kapott bakelitet (aki nagytesójától nyúlta le az én kedvemért), még nem foghattam fel, hogy a családomba került ebből a csapatból két srác. Ugyanis doktor nagybátyám második feleségének lányát, Tündit vette al Tóth Miki. Mire ezt felfogtam, és rájöttem, mindannyian nagyon felnőttünk, és útjaink szétváltak. Így aztán, legnagyobb bánatomra soha nem beszélgettem Mikivel és Csabával azokról az évekről. Azt sem tudják, mit jelentett számomra a Rolls album 1984-ben.
Na, számomra az ilyen dolog jelenti azt, hogy az illető, aki jelen esetben én vagyok, egy lúzer. Nem attól lúzer, hogy hasra esik a suli legjobb csaja előtt, hogy gúnyt űz belőle a legmenőbb srác... Lúzer, mert kihagyta ezt a lehetőséget. Ja, és lúzer, mert még a lemezt sem tudta megvenni Petitől. Különösen ellehetetlenült ez az akció akkor, mikor a nagytesó rájött, hol a lemeze. És azóta sincs lemezem. És a neten is csak három szám fellelhető.

Adj helyet magad mellett; Budapest felett; Fejezetek egy iskolás gyermek naplójából

Most csak az utóbbit teszem ide. Azt a dalt, mely úgy kivágta a biztosítékot az elvtársaknál, hogy szegény Módos Péter műsorát, az Egymillió fontos hangjegyet megszüntették azért, mert le merte játszani, hogy "Állva pisileik, és ülve kakálok, mégis úgy érzem, hogy tisztesség dolgában elég szarul állok..."
 

Szerző: humanick  2010.02.06. 16:39 Szólj hozzá!

Címkék: 1984 egymillió fontos hangjegy rolls d nagy lajos rolls frakció; tóth miklós budapest felett

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr61734392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása