Mami ma mi mozitunk. Anyu-apu dolgozós volt a moziban, Jana-Csona meg nézős. Megnézték a Toy Story 2 3D-t. Aztán hazamentek. Én meg maradtam. Meg Maca sonkás Medve sajtja. És arról eszembe jutott, indítok egy Gasztronauta nevű rovatot, ahová azok az ételek kerülnek, amelyeket szívesen kilőnék, kilőnétek Kiszel Tündével Fehér Anettkával, és az összes celebbel és politikussal együtt a világűrbe. Kilövöm, mert kidobni ételt nem szabad. Mondta anyu. És én betartom.

Első kilövendő "étel", mondom, hogy a háromszög sajtról jutott eszembe: a Mesesajt... Ovis voltam, amikor a sajtmesternek hasmenése volt, és valószínűleg beleszart a sajtkrémbe. Hát én nem szaroztam, megkóstoltam. És ízlett! Megettem egy egész háromszöget, nézegettem a dobozokon virító öreg autókat. Előnyben voltam, mert anyu óvónéni volt, így bejárásom volt a konyhába, és ott láttam a sokféle dobozt. Néztem őket, és azt kívántam, bárcsak lenne otthon is ilyen finom csokoládés sajtcsoda! Miután ennek hangot is adtam, anyu, aki már akkor is nagyon szerette kicsi fiát, elindította a riadóláncot. Két nap múlva már vagy hat doboz Mesesajt sorakozott a hűtőben. Mert vett anyu, kaptam aputól, hozott Julika, a nagynéném... És tudjátok mennyit ettem? Egy fél háromszöget. Émelyítő volt, nem illett össze a sajt íze a csokival, majdnem öklendeztem.

Az ízt azóta is érzem a számban. Elgondolni sem merem, mi mindenre lehet képes az az ember, belekeveri a sajtba a csokit? Mondjuk azt azóta sem kérdeztem, hogy az ételnemkidobásban élenjáró csapatunk felnőtt tagjai mit tettek a maradékkal.

Aztán, a retro jegyében újra polcokra került a csoda...De újítottak rajta. Négyszögletű lett.

Szerző: humanick  2010.02.12. 21:05 3 komment

Címkék: mesesajt étel sajt

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr441753292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teskó 2010.02.13. 18:10:26

Nekem való ez a rovat , ezt már tisztáztuk:)
Már csak azt áruld el, én hogyan tudnék ide feltölteni képet.
Egyébként meg szeretném a nagyvilág tudomására adni, h. bizony létezik a mangalicatöpörtyűvel töltött étcsokoládés drazsé!!!!
Itt a helye a rovatban, én már csak tudom--kóstoltam...

humanick · http://csenkids.blog.hu 2010.02.13. 19:29:26

Küldd el, én meg felteszem. Megjelölöm a forrást is :)

Caviarius · http://www.kaviar.blog.hu 2010.05.29. 16:30:25

Nem a csoki-sajt párosítással van baj, hanem azzal, hogy a Mese sajtban sem csoki, sem sajt nem található. Magát a Mackó sajtot is merészség sajtnak nevezni, az igazi sajtok megsértődnének, ésakkor még cukrot, meg valamiféle kakaóport kevernek bele, hát az eredmény tényleg borzalom.
süti beállítások módosítása