Elhatároztam, hogy nyomok egy harminc fölötti átlagot. Nem sikerült. Nem baj. Majd lesz még szélmentes idő... :D Amúgy majdnem beledögöltem. hehe Amennyire vigyorogtam odafelé 34-35-nél, úgy szívtam a fogam a visszaúton 25-26 körül. Amúgy csak én érzem ilyenkor, széllel szemben, visszaúton, hogy Hetény és Kerek között az emelkedők néha dombokká,olykor meg hegyekké válnak, amin embertelen erőfeszítéssel lehet feljutni, és az ember eszébe az ötlik, hogy legközelebb hegymászó felszerelést is hoz magával? 

Táv: 21 km

Zene: Red Hot Chili Peppers: Californication album

Bicaj: Giant Revolt 2

Tegnap bicajjal mentek a városba, így 164-re emelkedett a bringámban lévő kilométerek száma.

Cson is élvezi az újövét (ami a régienyém). Tekert vele 33km/h-t! Hoppácska...

Viszont tegnap részt vettem egy őrült rekordkísérleten: Kecskemét-Örkény-Kecskemét megállás nélkül 60km tekerés, 40 fölötti átlag. 

Megcsináltuk! A srácok biciklivel, én meg egy motor hátsó ülésén. Oké-oké, valakinek rögzíteni is kellett az eseményeket! :D

 

 

Szerző: humanick  2014.04.29. 10:08 Szólj hozzá!

Címkék: bicaj kerékpár tekerés giant kerekegyháza giant revolt 2

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr1006097918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása