Íme, az 52-es főút mellett futó (nem kis túlzással) kerékpárút. Olyannyira használhatatlan, hogy a biciklisek kitapostak maguknak egy keskeny nyomsávot, hogy az eredeti úton tekerve ne harapják el a nyelvüket, ne veressék szét a heréket, ne szoruljon seggbe az ülés. 

A hetényi bicikliút is 97%-a is ehhez hasonló. Csak úgy mondom...

Amúgy észre se vettem, hogy van. Jól elrejtette a méteres gaz. Így aztán nagyon hálás vagyok annak a dévúautós idősödő házaspárnak, akik a főúton való tekerésem közben hátulról úgy rám dudáltak, hogy ijedtemben majdnem  beestem egy kamion alá. Ekkor jöttem rá ugyanis, hogy létezik egy másik alternatíva is. 

Hogy nem muszáj nekem egy román kamion alatt végeznem. Kitörhetem én a nyakam egy kerékpárosoknak speciálisan erre kijelölt helyen is.

52-es.jpg

Kicsit közelebbről. Ezt hívják úttalan útnak?


52.jpg




Szerző: humanick  2013.06.18. 11:06 Szólj hozzá!

Címkék: kerékpár bicikli kerékpárút főút 52-es

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr235366903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása