Na, ma reggel megjelent az írásom a Délmagyaron (Keserű csoki: hetényegyházi porkavaró a földes utcákon) Mikor megírtam, azt hittem, bazi nagy port kavarok majd a hetényi földes utcákon. Nem jött össze. Eddig van 3 hozzászólásom. Nem nagyon mozgatta meg a fantáziát, amit kínáltam. Sajnálom, mert úgy gondolom, ennél jóval több embert érint a dolog. Mert tényleg áldatlan állapotok uralkodnak itt Hetényegyházán. És tényleg nincs gazdája ennek a település(rész)nek. Van amúgy, de nem tesz semmit az érdekünkben. Minek is tenne? Ha mindenki belenyugszik abba, hogy ezt eszi, mert ezt kapja. Egye meg a fene.

Persze lehet, hogy én rontottam el. Rossz volt a cím, nem volt elég figyelemfelkeltő a lead... De az is lehet, hogy a mérges hetényieknél nincs net. Vagy van, csak dolgoznak napközben. Vagy nincs, és amúgy is dolgoznak napközben. A kecskemétieket nyilván nem érdekli. Megvan nekik a maguk baja. De hogy a hetényieket nem zavarja, a nyári homokvihar, az őszi dagonya...

Mindegy. Én felhívtam ár a figyelmet. Ennél többet nem tudok tenni.

Szerző: humanick  2011.02.10. 17:08 Szólj hozzá!

Címkék: munka cikk út írás homok por délmagyar hetényegyháza

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr745362080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása