A ma reggeli adag. 21km, 43 min. Érdekessége az, hogy 58; 56; 54 perc alatt tekertem le ezt e 21 km-t a régi bicajjal. Idő- és széljárás függvényében. Aztán legutóbb 50 perc alatt nyomtam le új szerelmemmel. Akkor a mozi maratonon dolgoztam péntek du 6-tól, szombat reggel 8-ig, és amint hazaértem, egy gyors átöltözés után már indultam is. Szél volt, eső volt, fáradtság volt, minden volt. De 50 min alatt sikerült. Addig még soha. És akkor boldogság is volt! 

És ma reggel minden adott volt ahhoz, hogy ezt megdöntsem. Hát nem kellett hozzá 43 perc. És nyomtam egy éppenhogynem 30-as átlagot. Amilyet még soha. 

Táv: 21km

Zene: Suicidal Tendencies: How Will I Laugh Tomorrow album 

Erről a zenéről mindig Hegyes Sanya jut eszembe, akivel a főiskolán játszópajtások, néha szobatársak voltunk. 

 

Szerző: humanick  2014.04.28. 14:27 Szólj hozzá!

Címkék: bicikli giant

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr616094623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása