Na, végre eljött, amire vágytam, mióta gyerekeim vannak: nagy hó, mi meg benne a közepiben! Mert szörnyű teleink valának évek óta. Volt olyan, hogy kicsi korukban szánkóval húztuk őket az oviba, aztán, amikor délután értük mentünk, simán ott felejtettük a szánkót. Mert már nyoma sem volt a hónak. De most összejött! Kimentünk a Móricz dombhoz, és hatalmasat mókáztunk. Ott volt S. (aki nem K., hanem P.), Cinkos, a csodavizsla, István, Mariann, Pisti, Maca, Cson meg én.

Meg a fényképező...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerző: humanick  2010.02.07. 16:45 3 komment

Címkék: szánkó

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr421736784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

papmanka 2010.02.13. 13:58:43

Megtaláltátok a dombot!!!! Decsak mert S. (aki nem K., hanem P.) jófelé mutatott. Én meg nem :( Le is maradtam a szánkózásról :((((((((

humanick · http://csenkids.blog.hu 2010.02.13. 17:52:00

@papmanka: Szija Manka, örülök, h itt jártál, várlak máskor is! A mai szánkózás hó hiányában elmaradt, megnéztük viszont a Doctor Parnassust. Majd írok róla.

papmanka 2010.02.13. 21:26:46

@humanick: Az jó! (Bár én még nem láttam:)) Mi meg a No Man's Land-et néztük. Az is jó, csak kicsit depis. Naná, hogy jövök máskor is, mert jók az irományok. Sokat kuncogok, aztán meg tolmácsolom Jusztinusznak.
süti beállítások módosítása