Na, ez egy jó kis rohangálós nap. Meg esős. Már harmadik napja esik megállás nélkül. (Majdnem, mint a forint, csak az nem három napja.) Hárman indultunk neki... Elvittem Csongit az isibe, anyósnénit a kezelésre, beszéltem Zoli bácsival, aztán Csongi maradt, mentem a kórházba anyósnéniért, hazajöttünk, amikor hazaértünk Edit elvitte Jankát az isibe, magát meg a munkahelyére, aztán meg megy a Filmszemlére. Én bemegyek, leadom a leleteimet a dokinéninek, aztán Tesóval elmegyünk intézni az új telefonos előfizetéseket, aztán lehet, hogy eszünk valamit, majd megpróbálok egy munakügyi tárgyalást beiktatni, és - ha még mindig marad időm, mert a Babákok nélkül már nem jövök haza - beülök a moziba, csak úgy, időtöltés gyanánt, aztán irány az isi, aztán jövünk. Edit meg nem jön. Ő marad Pesten. Este könyvelőnénihez kellene menni, meg tanulni (Jankával szorzótáblázni, pölö) és játszani kicsit a gyerekekkel, és vége a napnak.

Na, ha mindebből már az megvalósul, hogy nem hagyom ott őket a suliban, elégedett leszek. hehe

Ezen a héten hétköznapi apuka és hétvégi mozis leszek. Vagyok. Ez azzal járna, elvileg, hogy egy picit tudok olvasni. Esterházy Péter Semmi művészet-ét kivégeztem (majd írok róla, csak még emésztgetem), és elkezdtem olvasni a Menyhárt Jenő könyvet, Az agitátor-t. Úgy döntöttem, ide csemegézek majd belőle néhány érdekes gondolatot, a végén meg (no, azt nem tudom, mikor lesz) majd jól összefoglalom.

Most meg abbahagyom, megyek, elkészülök, szaladok a buszhoz, és megkezdem a második menetet.

Este la vista!

 

 

Szerző: humanick  2009.01.29. 10:15 Szólj hozzá!

Címkék: edit jenő esterházy tesó csongi janka menyhárt anyósnéni

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr17909867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása