Hát ez is megtörtént. Agyas angol tudósok alátámasztották, hogy, bizony, Garfield-nak -nek), a dagadt, narancsszínű, lusta macskának (neki) igaza volt a hétfő utálásával  kapcsolatban.

Hej, és csuhaj! Túl vagyunk az év legszomorúbb napján, mely a tegnapi hétfő volt. Állítják a szakértők.

Cliff Arnall pszichológus tavaly hat tényezővel számolta ki modelljét: az időjárás, a karácsony miatti adósságteher nyűge, a karácsony csillogása utáni monotónia érzetének felerősödése, az újévi fogadalmak megszegése, kedvetlenség mindenhez, mohó vágy az életvitel megváltoztatására. Az ideihez hozzá jött az állásbizonytalanság és az ingatlanárak összeomlása.

És az eddigi legszomorúbb nap 2009. január 19. (hétfő) lett.

William Hartson, egy másik neves brit pszichológusnak is ez a nap jött ki, a számításai szerint.

"Hülye angolok, angol hülyék" - mondták a Gyalog galoppban. Nos, én is csatlakoznék a várvédő franciákhoz.

Nekem nincsenek tényezőszámításos modelljeim, mégi biztos vagyok benne, sajnos, lesznek ennél sokkal rosszabb napjanink is ebben az évben. Hogy mire alapozom mindezt?

Megnéztem a gázóra-állást, majd rögvest a folyószámlámat, megkaptam a szokásos  sms-t, melyből kiderült, egyre csak nő a törlesztőrészletem, és voltam annyira balga, hogy elolvastam a híreket...

 

Szerző: humanick  2009.01.20. 11:19 Szólj hozzá!

Címkék: hétfő szomorúság garfield

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr62890521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása