Azt hiszem, a szervezetem azt hiszi, csak tréfálok.
Ha megtudja, hogy komolyan gondolom, szerintem elkezdődik az, ami másik leszokásaimnál is szokás volt. Álmatlan éjszakák, hideg verejték, kis görcsök. De most még nincs. Mi az, hogy nincs? Már ott tartok, hogy az anyósomnak mondogatom nagy vagányul, minek dohányzik. hehe
 

Merengés:
 

A barna szofi doboza a fiók alján pihent. Hiába jártunk kocsmázni a dohányzós haverokkal, hiába laktam Gorbival (aki minden reggel, mikor kibújt az ágyból, gyújtott, aztán folytatta egész nap) egy albérleti szobában, nem kellett az a büdös cigi.
 

Aztán eljött a főiskolai felvételi ideje. Szegeden. Az írásbeli. Két nap. Amikor az első napon végeztünk, Atti, az unokatesóm (aki ekkor már szegedi egyetemista volt) kint várt bennünket. Gyújtasz? Kérdezte. Mindketten gyújtottak. Mondtam, aha, kérek. Nem éreztem büdösnek, nem volt hányingerem. Kicsit fejbe vágott, de inkább kellemes volt. Sétáltunk a városköpont felé, miközben vidáman fújtuk a füstöt.
 

A Napsugár Áruházban vettünk egy aranymarbit. Közösen. Leültünk a Tisza partjának egyik lépcsőjére. Szív, gyújt, sűrít, kipufog, jólérez. Imádtam azt az érzést. Magam elé néztem, volt szmók on de vóter, én csináltam, bizony. Bírtam.
 

Aztán bementünk a Károlyi koliba. Ismerkedtünk, beszélgettünk, cigizgettünk. Sokat. Így történt,
dohányzásom első napján megtanultam lejmolni is.
Reggel cigi-kávé, télleg király, sóhajtottam!
Írásbeli kész, irány haza.
 

Azt a pillanatot sosem felejtem el, amikor Kiskunmajsán megállt a busz. Öt perc szünet, kiáltott a sofőr. Vidáman leugráltunk, elő a dobozt, elő a gyufát, gyújtás. Fantasztikusan jól esett. És akkor azt mondtam a többieknek: én erről már soha nem fogok tudni leszokni. Mer baromi jó!

Szerző: humanick  2008.11.25. 16:40 3 komment

Címkék: dohányzás szeged cigi tisza leszokás rászokás gyújtás

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr63876837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Neira 2008.11.26. 14:58:55

Drága Uram! :) Nagyon drukkolok neked. Hidd el, sokkal jobb cigi nélkül. Pár hét után fantasztikus lesz újból érezni az ízeket, s jól fog esni a csípős téli levegőből mély sóhajt venni. Hajrá!

csenki 2008.11.26. 21:28:28

Drága Kishölgy! Igyekszem. Érezni még csak dühöt szoktam, elkeseredést, az ízekkel hadilábon állok.

apu 2008.11.26. 21:56:01

Már nagyon vártam ezt az önvallomást e káros ,mocskos szenvedélyről.Fogcsikorgató és eredményes kitartást kivánok .Saját tapasztalatom alapján tudom,hogy csak az első 14 év lesz nehéz ellenállni a csábitásnak.Mámoros pillanatokban,gondterhelt problémáknál előbujik majd a kiördög nehéz lesz ellenállni.Jönnek a rémálmok jóleső nagy slukkokról,az ébredés annál kellemesebb lesz a valóságról.Remélem a család és a környezet jótékonyan viseli a szokottnál néha izgibb viselkedésed.Rövid idő után mindenki számára kellemesebb lesz személyed.
süti beállítások módosítása