Na. Megfejtettem. Már majd' húsz éve gondolkozom rajta, hogy mi a kérdés Müller Péter Sziámi válaszához.

És akkor, tegnap éjszaka, amikor száguldottam haza a munkából, és dübörögtettem az új 30Y lemezt, amiről majd később azért bővebben is írok, megkaptam a kérdést a válaszhoz.

Sziámi: "A válaszhoz nincs meg a kérdés."

30Y: "A kérdés mi legyen? A válasz."

Na, tessék! Mondom én, hogy meg van ez fejtve!

Itt a válasz

Itt meg a kérdés:

Szerző: humanick  2011.01.13. 10:16 Szólj hozzá!

Címkék: zene sziámi kérdés válasz 30y

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr605362147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása