Reggel elvittem a Babákokat az iskolába, beugrottam a Zöld Ernyőbe, leegyeztettem Óedittel pár fontos teendőt (Madarak és Fák Napja, 05.10.), aztán haza irányultam. Edittel megebédeltünk, aztán ő el, én meg nem. Üvöltettem a zenét, tettem-vettem az udvaron, írtam pár hirdetéses szöveget, egyeztettem ezzel-azzal, locsoltam, fákat ültettem. Elment az idő, megjött a család.

Mit hallgattam?

Ezt:

És ezt:

Meg a többit a kiváló, új Irie Maffia albumról. Nagyon király!

Szerző: humanick  2010.04.30. 20:09 Szólj hozzá!

Címkék: zene hétfő kert fák irie maffia

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr491965113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása