Rövidesen túléljük a válságot

Ez egy cím a heol.hu-n.

Nézem, olvasom, de nem értem. Ízlelgetem, mondogatom, próbálom felfogni, értelmezni.
Rövidesen túléljük...
Tegnap még nem éltük túl.
Ma sem éljük túl.
Valószínűleg holnap sem éljük túl.
De rövidesen igen.

Csak addig beledöglünk.

Úgy logikázom, hogy ha egyszer nem éltük túl tegnap, nem éljük túl ma, és nem fogjuk túlélni holnap sem, akkor csak az van, hogy belehalunk. De akkor hogyan éljük túl... rövidesen?

Lehet, hogy én vagyok a hülye, de szerintem ez a cím egy értelmetlen baromság.
Lehet véleményt nyilvánítani, elég egy betű elküldése:

a) én vagyok a hülye, és ez értelmes cím
b) értelmetlen cím, de attól még én vagyok a hülye
c) nem vagyok hülye, és értelmetlen a cím
d) Kit érdekel ez a sok szöveg, a lényeg, hogy rövidesen túléljük a válságot.
 

Szerző: humanick  2010.04.11. 12:09 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr631911585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása