Tegnap, pénteken, otthon voltam. És mivel ma, szombaton, meg holnap, vasárnap csak aludni és reggelizni vagyok otthon (a mozis munka okán), úgy döntöttem, hogy minden lelkifúrás nélkül nem csinálok semmit. És úgy is tettem...

Megnéztem a Fél Nelson-t, ami egészen jó film. Igazából sokkal több annál, csak a szójátékosság miatt írtam így. Úgy. Hatalmas film. Ráadául a Locarnoi Filmfesztiválon elnyerte a Zsűri Nagydíját. 2006-ban. Mi meg egy évvel később voltunk ugyanott. Eszembe jutott, milyen fantasztikus pár nap volt az ott, a mediterrán Svájcban, ahol Edit, mint zsűrtag adott át art mozis fődíjat. Nem szívesen teszem ezzel az oldallal (okok kábé egy év, három hónappal ezelőttiek, már nem fáj, csak sajog néha, mindig, ám nem árulom el), de most belinkelek ide róla egy cikket, amiben mindezt megörökítettem.

Itt van: >>>>

Egy-két levél, telefon, de semmi más. Tespedés, filmnézés. Megettem három csokitojást, két marék sós mogyorót, megemésztettem őket, meg a filmet, néhányszor körberajongtam az udvaron egyre látványosabban zöldbe boruló növénykéket (szoktam nekik szurkolni is, hogy hajrá-hajrá, tessék csak bújni, nőni, szépülni!), aztán jöhetett a következő film.

Fél Nelson után fél Tekerd vissza, haver! következett. Fél volt, de nem mint Nelson. Hanem féltem, hogy nem készülök el a betervezett zúzapörkölt elkészítésével, mely fél kettő tájban még a félfagyos állapotban leledzett egy félig telt (vagy félig üres?) műanyag tálban (mert az elrepedt, és elengedte a jégtelenítő vizet) és két zacsiban. És még boltba is kellett mennem néhány hozzávalóért.

Így aztán csak addig jutottam, mikor a két nagyonhülye leforgatja a Szellemirtókat, aztán meg elkezdik a Csúcsformában kettőt. Iszonyatosan nagyokat röhögtem. Nagyon-nagyon jó.

Ajánlott néznivaló tehát: 

- Fél Nelson (ha kellően kiegyensúlyozott vagy, és nem baj, ha lelkileg kicsit odaver)
- Tekerd vissza, haver! (bármilyen lelkiállapotban, bármikor)

Ja, amúgy a zúzdapörökölt (metálosan szólva) már javában rotyogott, és mindent el is mosogattam, mire kiccsaládom hazaért.


 

Szerző: humanick  2010.04.10. 12:37 Szólj hozzá!

Címkék: film hétvége edit szabadnap hétköznap zúzapörkölt locarno fél nelson tekerd vissza haver

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr691909455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása