Tegnap pimpangoltunk Istvánnal és Karcsival. Meg ittunk apuféle finom vöröset. Jó volt kicsit lazítani. Ajtony utcai pingpongerek szervasztok!

Délelőtt meg csere volt:
- olajat cseréltettem a kocsiban
- csomagot cseréltettem az internetszolgáltatóval
- cseréltem Edittel. Amikor megjöttem, ő elment dolgozni
- kötést nem cseréltem Jana combján. Ahhoz nyuszi vagyok. Már, amikor rágondolok, hogy a múnlap vagy mi szedi fel a sebét, ő meg keservesen sír, a bokám táján olyan kellemetlen bizsergés futkároz, hogy attól rosszul vagyok. Anya bátor, ő bevállalja. Én arra vagyok jó, hogy ilyenkor idétlenkedjek, hülyeségeket beszéljek, és tereljem Mac figyelmét. Lelkiseb-ápoló inkább az én szerepem.
 

Szerző: humanick  2010.03.09. 22:04 Szólj hozzá!

Címkék: olaj csere seb ping pong kötés janka szerva

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr871828042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása