Mikor Edittel megnéztük az Avatar 3D-t, mondtam neki, ezt Jankának és Csonginak is látnia kell. Olyan élmény lesz ez nekik, mint nekem volt egykoron a Star Wars IV. (Ami, ugye, akkor nekünk az I. volt) Ő, mint anyuka ellenállt. Ameddig bírt. De a könyörgő gyermeki szempároknak, a baráti körből érkező buzdításoknak azért már ő sem tudott ellenállni. Mivel neki elég volt egyszer, én bevállaltam, egye fene, beülök velük, és megnézem újra. (Ha nagyon akarják, máskor is szívesen megteszem, hehe).

Nagyon tetszett nekik. Annyira, hogy Cson el ishatározta, megcsinálja LEGO-ból az Avatar gépeit. És ha ő elhatároz valami... különösen, ha annak valami köze van a LEGO-hoz, hát nem áll meg addig, míg nem teljesíti a küldetését.

Szobája közepére kuporodtunk, kiborítottuk az összes dobozból az összes LEGO-t, és hajrá! Míg ő a nagy szállítógépen dolgozott, én készítettem egy olyan helikopterszerű prototípust (amit persze ő simán továbbfejleszett, majd klónozott). Aztán hagytam, dolgozzon csak. Most nem készített tervrajzot, ahogy szokta, mert akkora lendületben volt, és annyira éltek a kis fejében a film pillanatai, hogy egy lendülettel bele vetette magát.

Ide is teszem a LEGO Avatart, vagy Avatar LEGO-t. Kapkodtam, mert jönni kellett dolgozni, de ha lesz időm, majd otthon megvágom a képeket. De azért agy is megmutatják legjobb barátom, Csenki Csongor (majdnem 8 éves) kreativitását.

 

 

 

 

 

 

               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerző: humanick  2010.02.05. 17:37 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr21732181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása