Janka hetek (hónapok?) óta nagy előszeretettel jár át hozzánk aludni. Hajnalban megjelenik, mormol egy gyors indoklást ("Rosszat álmodtam", "Unatkoztam", "Felébredtem, nem bírtam visszaaludni", stb.), s a magával hozott kispárnájára hajtva a fejét mély álomba szenderül. Köztünk. Aztán anya jobbra, apa balra túrva végzi, az ágyról félig lelógva. Régóta gondolkozom azon, mi lehet rémes alvásának oksága. És tegnap végre rájöttem:

Egy lófej van az ágya alatt! Márpedig az Álmoskönyv szerint nem jelent túl jót egy lófej az ágyban, de még az ágy alatt sem.

 

 

 

 

 

 

 

Szerző: humanick  2010.01.23. 08:57 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr941694493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása