Tegnap volt egy éve, hogy ide költöztem, és öt napja volt három hónapja, hogy utoljára írtam ide. Ilyen jó kis felvezetés után nem is tudom, merre tovább, hova tovább. Hovatovább...
Azt hiszem, az lesz az első, hogy keresek valami jó kis zenét, aztán ideteszem. A zene az mindig kell. Zene nélkül lófaszt de érek én. Vagy valami ilyesmi az, amiből idézni igyekeztem. Máté Péter dala volt az alap.

A legaktuálisabb zenei téren az, hogy a Jézuska hozott nékem egy jegyet a Metallica koncertre. 2010.05.14. Ez lesz ötödik koncertjük nálunk, én az eddigi négyből háromon voltam. Írtam is egyszer az elsői élményemről. Öregek már, sokan mondják, hogy csak a pénz tartja őket össze, de kit érdekel. Mikor annyi, de annyi élményem fűződik a Metallicához. Azt nagyon sajnálom, hogy a legutóbbi koncertjükön nem voltam ott, hisz' akkor még Jason volt a basszus. Basszus! Kár érte. Mindegy. Most ez van, ez lesz, és tudom,hogy jó lesz. Ancsa szólt, hogy árulják a jegyeket. Hívtam Csabit, aki szólt Viktornak, hogy nekem is egyet, mindenképp. És így lett. Van.

Csabi mondta, rákeresett a jutyubon, mi várható, és megnyugtatott, hogy sok régi számot nyomnak. És én is rákerestem, és megnyugodtam, hogy sok régi számot nyomnak. Íme, az egyik: Ride the Lightning

 

Szerző: humanick  2010.01.15. 10:52 Szólj hozzá!

Címkék: zene koncert metallica

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr561674081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása