"Lester úgy hiszi, hogy az ő ivarsejtjeivel termékenyítették meg Michael Jackson második gyermekét, Parist, aki 1998 áprilisában született."
(in. HVG.hu)

Egy újabb, elementáris erejű baki, mely átszakította a retinámat, majd tarolt. A jobb (vagy rosszabb?) agyféltekémben. Fél teke, egész teke, hiszi teke? Hogy ezt a Heti Világgazdaság nem veszi észre?

A teljes cikk itt olvasható!

Okés, én is szoktam hibázni, anyu is felhívta rá a figyelmem, hogy mit kritizálgatok én itten mindenkit, mikor én sem vagyok tökéletes, nekem is vannak hibáim. Titkon reméltem, hogy tökéletes vagyok, és nincsenek hibáim, de akkor ő rávilágított arra, amit én igazán sosem akartam elhinni. És akkor kicsit összeomlottam, mert belegondoltam, milyen tökéletlen egy lény lehetek én, ha még a saját anyukám is azt mondja, hogy tökéletlen vagyok, mert éppen pont az anyukák azok, akik elfedik gyermekeik tökéletlenségét, mondván, "te vagy az én legokosabb, legszebb kisfiam", "ő az én legokosabb, legszebb kisfiam", erre én ezt kapom. Tőle. Anyámtól. (Mami, nehogy komolyan vedd, tudom, hogy szeretsz!)

Szerző: humanick  2009.08.09. 18:39 Szólj hozzá!

Címkék: reklám michael jackson hvg sperma megtermékenyítés kislány

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr531298658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása