Gazdagsági válság ide vagy oda, a művészetet igenis tisztelni kell! Így volt ezzel az is, aki 32 millió eurót, vagyis majdnem 9,6 milliárd forintot adott Henri Matisse, A városi nő című festményéért egy aukción...

Yves Saint Laurent nem semmi hagyatékának egyik darabja volt az említett festmény. S ha már festészet: igen sokan vannak, aki egy-egy alkotás nézegetésekor könnyedén rávágják: Ezt én is meg tudom csinálni!

Aha.

- Megfesteni?
- Begyűjteni?
- Megvenni?

Nekem a Kispál és a Borz jutott eszembe. Nem a fetményről, a bazi magas árról, hanem az "Ezt én is meg tudom csinálni"-ról.

Meg is kerestem, ide is tettem. Mert ezt még én is meg tudom csinálni...


 

Szerző: humanick  2009.02.28. 15:13 Szólj hozzá!

Címkék: zene festmény kispál és a borz

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr63971441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása