Mit tesz az ember, ha odalép hozzá egy jól szituált, ötven körüli szakállas férfi, és azt mondja:

- Elnézést, hogy megszólítom! Hol vette a sapkáját?

- A Dockyardban, a Malomban.

- Csak azért, mert nekem is ugyanilyen sapkám volt, csak elcsórták.

És az ember áll, hülye vigyort rajzol arcára a megalázottság, és szóhoz sem jut.

Aztán, miközben távolodik, persze eszébe jut néhány frappáns válasz, csak már kissé későn.

1. Na de uram, ön olyan magas, hogy nyújtózkodva sem érném el a fejét!

2. Azt hittem, ilyen sapkát csak a normális emberek hordanak.

3. Megértem a gyanúját, uram, tudja a sminkesem szabadságon van, a plasztikai sebészemet meg épp ma reggel rúgtam ki.

4. A szeretőmtől kaptam, aki egy nagy, mamlasz, ötven körüli, modortalan szakállas pasi felesége.

5. Tizenötért eladó!

6. Jujj, hát ez meg hogy került a fejemre!

7. Attól még, hogy kalaptalan, az ön gyanúja alaptalan.

8. De hogy ismerte fel?

9. De sajnálom! Vegyek magának egyet?

10. Semmi baj! Sőt! Az én jó édes anyámat!

 

Szerző: humanick  2009.01.22. 14:16 Szólj hozzá!

Címkék: stílusgyakorlat

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr46895540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása