Kint mínusz 5, bent, a buszban mínusz 4. Féltávig azzal voltam elfoglalva, hogy behúzzam a tolóablakot, vagy betoljam a húzóablakot, ahol süvített be a hideg, mert a fél fejem lefagyott már.
 

Nem sikerült.
 

Körülnéztem, és illedelmesen átadtam a helyem a legunszimpatikusabb öregasszonynak.
 

(Nem, anyu, ez igazából nem én voltam, csak egy ismerősöm, akinek szarul rosszul indult a napja! hehe)

Szerző: humanick  2009.01.13. 13:34 Szólj hozzá!

Címkék: illedelem

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr70877069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása