A második nyolcadik. Ez a cím. Nem összekeverendő a huszonnyolcadikkal. Az első (blogos leszokás szempontjából első) nyolcadik napom után jött a nagy csend. Bírtam még pár napig, aztán meg nem. És újabb lendületet vettem (olcsóbb, mint egy doboz cigi, hehe), nem szóltam semmit, és eljutottam a 2. 8. dohánymentes naphoz. Hát ez már sokkal elviselhetőbb volt, mint az előző. Sőt, az egész időszak nagyon laza (értsd: alig ordítozós, nem sokkal ingerlékenyebb az átlagnál, csak néha keményen beszólós) volt. Mondtam is Editnek, olyan könnyen megy már nekem ez a leszokás, hogy akár rá is gyújthatnék újra.
Nem annyira értett. Egyet. Pedig egyre könnyebb lenne tartalmat generálni ide. Jönne a 3. 8., 4. 8., és a többi. Visszautalnék, összehasonlítanék, megnézném, hányadik nyolcadik nap volt a legnehezebb, legkönnyebb. Fogadásokat kötnék magammal, hogy az adott nyolcadik napot hány füstmentes nap követi majd. Aztán, ha nyernék, jól megjutalmaznám magam.
 

Egy bazi nagy szivarral...

Szerző: humanick  2009.01.13. 19:16 Szólj hozzá! · 3 trackback

Címkék: dohányzás cigi leszokás

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr38877077

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ccna training london 2019.05.11. 21:42:25

Bingo order of operations - wkaavek

Trackback: ccna course london weekend price 2019.03.06. 09:47:27

Be-Be! /bÍbÍ/ – avagy: (LÉT)IGÉzzük meg a JELENt angolosan! - Brain Storming nyelvtanulási segédletei

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása