Régebben, amikor Kecskemét főterén rohantam (gyakran), sétáltam (ritkábban), andalogtam (szinte soha) és turistákat láttam (évről-évre egyre kevesebbet, de most nem ez a téma), mindig büszke voltam. Hogy ők pénzt fizettek azért, hogy eljussanak ide és lássák azt, ami nekem minden nap megadatik. A nullkiklométerkövön csúszkáló, jókedvű gyerekeket, a városházát, a gyönyörű templomokat...
 

Aztán jött az Advent, a Főtér megtelt mindenféle villódzó, hangoskodó vasakkal; szalmabálákkal; évszakfüggetlen, szokásos gagyiárus pavilonokkal; gusztustalan megagiga óriás Adventi koszorúval; mindennel, ami rombolhatjaz ünnepi hangulatot.
 

Én meg mindezek láttán úgy döntöttem, inkább csodálkozó japán turistának álcázom magam. Nehogy valaki azt higgye, idevalósi vagyok. Ez így nem az én ünnepem, nem az én városom, nem az én Főterem. Főterem, főhull, hehe.

Szerző: humanick  2008.12.10. 21:27 Szólj hozzá!

Címkék: kecskemét advent turista főtér

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr95876899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása