Jó rég jelentkeztem legutóbbi önmagamhoz képest. Biztosan sok embernek hiányoztam. hehe

Sok eksztraság nem történt. Volt két mozis nap (hétfő-kedd), meg egy zöldernyős (szerda), és elment az idő. Figyelemre méltó esemény is csak egy történt. És az nem a kamu hamu sztori, mely által még a nyarunk is oda, hiába a Fidesz kormány ide (meg a beígért adócsökkentés is oda...). Hanem Szabó Patrícia VS. Szex és New York 2. Na, az tényleg nagy durranás volt. Amikor először láttam, csak Patrícia édesanyját csuklasztottam (de nem össze, azt megtette a jó édes lánya), aztán láttam, hogy a balfasz balfék filmösszemosós találmány mindenhol kiverte a biztosítékot. Cosmopolitan elhatárolódott volt főszerkesztőjétől, az InterCom berágott az engedély nélkül felhasznált filmrészletek miatt, a magyar világ meg csak röhög, és kínjában vinnyog, mint egy csivava. Ezt a szerencsétlen marhaságot... Egy rendkívül csúnya nő, iszonyatos hanggal, beszéddel, mozgással...

A "film"-ben elhangzik a kulcsmondat is az egyik, mittudoménmelyik nőci szájából, mikor a meglátja hibbant magyar libát: "Hát te hogy kerülsz ide?" Tényleg. Hogy kerül ide? Oda? Ahol van? Nem vagyok gonosz, de egy ilyen nőt még a szereposztó dívány is ledobna magáról. Ami feláll tőle, az a szőr a háton. (Ja, nekem is van, de a Zalánnak sokkal több :) De azért, ha így haladok, még én is lehetek Szőr csenki. Hát ennyit a hátról. Háttal meg nem kezdünk mondatot. Kipróbáltam. Mert forgós székem van. Hát tényleg nem megy. Még a klaviatúrát se találtam meg, nem hogy a megfelelő betűket...

Szerző: humanick  2010.04.22. 08:44 Szólj hozzá!

Címkék: szex és new york szabó patrícia

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr651941840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása