Két idős néni álldogállt a buszmegállomáson. Beszélgettek.

- Hát, tudom én azt, hogy csak átutazó vagyok itt a Földön.
- Az biztos, hogy egyszer el kell innen mennünk. Örökké nem maradhatunk itt. Elmegyünk mindannyian.
- Hát, hallod, addig nincs baj, míg megyünk. Mert akkor vissza is jövünk. De ha visznek, na, abból már nincs visszaút.

Szerző: humanick  2010.04.14. 19:49 3 komment

Címkék: idős nénik

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr381921575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

papmanka 2010.04.15. 09:05:16

Bölcs nénik. Ezt lájkingolom. Így. Mert itt nincs olyan kis hüvelykujj. Így. Mert nem tudom máshogy kifejezni, hogy ez teccik. (És látod, most működik a kommentelésem, pedig ugyanúgy közelítettem meg mint szoktam.) És erről eszembe jut, hogy akartam nektek ajánlani egy jó kis könyvet, ami nem tudom megjelent-e már magyarul: Markus Zusak - The Book Thief.

humanick · http://csenkids.blog.hu 2010.04.15. 10:11:20

@papmanka: Koszi. És már hiányoztál. A könyvet meg nem ismerjük. De érdekelne. Mert Te ajánlottad.

papmanka 2010.04.16. 08:11:07

1939-44. Narrátor a halál. Egy kislány sorsát meséli el, akit (mivel a szüleit deportálták) egy München melleti kis faluban élő öreg házaspár nevel. Nagyon jó könyv. Mókás és egyben szomorú. (És közben rájöttem az inda rendszerére: este nem engedi hogy bejelentkezzek. Csúnya inda.)
süti beállítások módosítása