Ezt a kafa kis levelet kaptam a minap. Nem dőltem be neki. Mer' nem vagyok CIB-es. Akkor meg minek cibezzek, még ha oly szépen (és nem kevésbé helyesen) kérnek is adataim megadására.

A levél tárgya: A biztonsßgr≤l

Már ez is kicsit gyanús volt.

A levél:

"Kedves Vendg

A rendszernk rtallt nem megszokott dolgokra az n felhasznalonevvel kapcsolatosan.
Az n vdelme rdekben,szksges a felhasznlonv ellenrzse,hogy a tovbbiakban hasznlni tudja krtyajat.

Krjk ltogason el a kvetkez linkre a felhasznaloi ellenrzs-rt

http://ibank.cibhu.com/Applets/2.html

Az adatlap kitltse utn,tnzk az adatokat s el fogunk hritani minden egyes problmat

Tiszteletel
CIB Bank"

Ez meg már felettébb gyanús volt, lehet, hogy csak azért, meg megnéztem a Sherlock Holmes filmet Madonna exurának rendezésében (és fantasztikusan jó volt, tehát bátran kijelenthetem: van élet az Avataron túl is), és nem is azért, mert rám ragadt Géúr és Zsigaúr Columbo-rajongása (nagyon nem).

De akkor, Ön szerint, K. olvasó, mely jelekből jöhettem rá, hogy engem át akarnak verni?

Szerző: humanick  2010.01.16. 12:52 Szólj hozzá!

Címkék: spam bank levél átverés nyomozás gyanú cib

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr231676671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása