Ülünk a teraszon a Babákokkal, Janka meséli, mit olvasott a Cincin lovagból. Hogy Ferkét, a patkányt hipnotizálta Boticelli, a gonosz, nála is patkányabb patkány. Mondom nekik, mi az a hipnotizálás? Azt mondja Csongi: például az, hogy Te (én, a jó édes apja) hipnotizálsz engem, a szemem előtt lengetsz egy madzagon valamit, és amikor meghipnotizáltál, azt mondod nekem, hogy menjek el a boltba, és az összes pénzemen vegyek neked sört. És én elmegyek, és megveszem a sok sört a saját pénzemen, és amikor felébredek a hipnózisból, nem emlékszem semmire. De ott a sör, amit az én pénzemen vettem, csak nem tudtam róla.

Mit tesz az ember, ha apa, egy ilyen eszmefuttatás után?

Madzag és egyebek hiányában elkapja a macska farkát, és jól meglengeti a kisfia szeme előtt, aztán várja a hatást... meg a boltból visszatérő gyereket a sörrel.

Hehe

Szerző: humanick  2009.07.16. 18:22 Szólj hozzá!

Címkék: macska hipnózis csongi janka

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr511249892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása