Ezt a képet apukámmal csináltuk, mert láttam a képeket amit apukám csinált, és úgy gondoltam csinálhatnánk egy angyalt.Mert én úgylátom mint egy angyal.Persze apukám nem!  Örülök hogy a többiek jónak látják.Ja meg még én is.

 

De apukám is kezdi megszeretni.Legalábbis szerintem.De ő azt mondta hogy csak akkor amikor mi nyaralunk.ő legalábbis ezt mondta nekünk de én teljesen mást gondolok.De ő nem így gondolja ezt.Remélem a többieknek jó lessz a véleményük addig amíg élni fognak.Vajon apa is meg fogja vátoztatni a véleményét?Lehet, hogy arra  még várni kell?Remélem nem kellsokat várni.

Szerző: humanick  2009.07.09. 12:07 Szólj hozzá!

Címkék: apa cica macska füst angyal pisti janka

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr681236094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása