Na, pihentem egyet a reggeli sokk-közeli állapotra. Mert meg kell valljam, azért baromira féltem, hogy találnak valamit.

Sokszor elgondolkoztam,miért nem mennek az emberek időben az orvoshoz. Mert félnek. Nem az orvos, nem a kórházi légkör, hanem az addig ködös esti homályban osonó, settenkedő, addig felfedetlen tények riasztják őket. Hogy mi van, ha nem gyógyítható? És az ember attól beszrik, de nagyon.

És így telt az utóbbi három hetem. Nem mondtam ki, csak egyszerűen magamban féltem. Oszt milyen jó má az, amikor az embernek ideges lesz a gyomoridege?! És akkor minden pillanat feszültebb a kelleténél, és mindig ott a lőporszag a levegőben.

Amikor hazaértem, és túl voltam rajta valami olyan érzés volt, mintha fejbe vágtak volna. Le- és kimerültem, pedig nem csináltam semmit. Kóvályogtam kábán a házban, amikor kimozdítottak belőle, ingerülten reagáltam. El sem merem képzelni, mit érez ilyenkor az, akinek nem csak egy diétát javasolnak...

Éjszaka, amikor jöttem haza a moziból, a szakadó esőben, a sötét kocsiban - bal kezem a kormányon, jobb a kesztyűtartóban - túrtam a lemezeket, és vakon betettem egyet, hadd szóljon. Aztán ma reggel, hajnalban(?) is ezt hallgattam. (Meg persze a többi Pajor Tamás slágert.) Kicsit feldobott, és alám állt - ahogy Lovasi mondá.

Neurotic: Brék

 

 

 

Szerző: humanick  2009.01.28. 15:50 2 komment

Címkék: zene pajor neurotic tamás rocktérítő

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr7908438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Corncrake 2009.02.01. 01:51:15

Céltalan szörfözés közben véletlenül vetődtem a blogodra. Örülök, hogy minden rendben. :-)
Köszi a Neurotic-ot! Már rég hallottam, s kicsit visszaidézte a fiatalságot. :-)
Én mostanság a mobilomon F.O.S-t hallgatok sokat. Bár neked szerintem ők nem voltak a kedvenceid!? Vagykituggya. www.youtube.com/watch?v=Hvbb4GB93Bo

humanick · http://csenkids.blog.hu 2009.02.01. 09:56:02

Corncrake-nak: Jájj, dehogynem szerettem őket! Még főiskolás voltam. Aztán, mikor Matyi átment az eksönbe, kicsit meglepődtem, és utána elmaradtak. És most, ez a szám felidézett egy csomó szép emléket. Bár épp vége, de a szőr még mindig áll a karjaimon (meg a hátamon is, de azt nem vallom be, mert kiderül, hogy szőrös, hehe)

Hát én is hálás vagyok ezért a muzsikárt neked!
koszi
süti beállítások módosítása