Tegnap (2009.01.24-én, szombaton) levelet kaptam "szeretett" bankomtól.

 

Felhívták a figyelmem, hogy ne lepődjek meg, törleszőm (melyből már csak 19 év van hátra) új kamatlába 5,80 %/év-re változott.
Nem lepődtem meg. Azon már bőven túl voltam. Több mint két hónapja megesett a dolog, az infarktusközeli állapotba kerülés (Láttam az sms-t, amit levonáskor küldenek).

Hiszen a levél alján az alábbi keltezési dátum virított:

Budapest, 2008.11.17

Kecskemét, 2009.01.24. Ekkor sikerült megkapnom. Azóta már kaptam tőlük egy, még a november-decemberinél is jóval nagyobb pofont, bazi nagy emelkedés képében. (Ez is az sms-szolgáltatásból derült ki.)

Csak azt nem tudom, arról mikor kapok levélben értesítést? Majd márciusban, áprilisban, a tavaszi ügyfakadás idején?

Aztán, amikor már hosszú évek óta ülök az adósok börtönében, és a címben említett dalt dúdolom, levelet kapok "szeretett" bankomtól: vigyázzak, mert az adósok börtönébe kerülök...

 

Szerző: humanick  2009.01.25. 10:39 Szólj hozzá!

Címkék: levél

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr65900932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása