Tegnap este ők szaggatták a hangszóróimat, míg ából bébe haladtam. (Lehet, egyről a kettőre kellett volna inkább igyekeznem... ) Ekltektípusnak tűnhet a zenei spalettám, de nem. Csak a jó zenét szeretem. Ami megérint, ami segíti lelkipéháértékem helyreállítását. Hát ez a dal is olyan.
 
 Ghymes: Állatfarm
Mikor még kisnyúl voltam lenn a réten,
Nem jött a lakkosfarkú fúlautóm,
Mezítláb ugrándozva hasba vertem
Bizniszklasszon repülő sasom, klímás
Bizniszklasszon repülő sasom.

Refrén:

 

Sírhattok keleten és nyugaton,
Hófehér szárnyas lovon utazom,
Sírhattok keleten és nyugaton,
Büdös a sátán, azon utazom.
 

Azután csórókutya kölyke lettem,
A nyálam ámuldozva csillogott,
Nyakkendős rotweiler egy Forddal ment el,
Utat és melltartót szaggatott, pajtás,
Utat és melltartót szaggatott.
 

Refrén: Sírhattok...
 

Hát okos lettem, ma is rókát ettem,
Sok már az állat, nagy a forgalom,
Virágot szedtem, a szájukba tettem,
Kígyót-békát kéne mondanom, inkább
Állatkerti helyem eladom!
 
 

 

 

 
 

Szerző: humanick  2008.12.17. 09:34 Szólj hozzá!

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr30876958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása