Ilyen ez a reggel. Ilyen osztakkómivanos. Marhaságokat mondok, teszek, mióta felkeltem, idegesítem magam és környezetem. Aztán mindig fenti kérdés fogalmazódik meg bennem a végén, itt belül. Lehet az embernek ilyen napja is. Idegesítős, idegesülős.

So what? Robnak üzenem, én ezt így fordítottam le. Szabadon. Na és? Oszt akkó mi van? 

Mivel angolból halovány vagyok, mint a téli Nap, Manka pasijával, Justinnal, túl sokat nem tudok beszélgetni, mikor itthon vannak. De a zene nyelve közös. Így történt, hogy amikor meglátta a falra kitűzött májusi Metallica jegyemet, vigyorgott, és mondott valamit, amiből én azt értettem, hogy So what? és elhörögtem neki metallikásan, és máris sínen voltunk. Aztán kiderült, hogy ő nem azt, hanem az eredeti verziót ismeri. És mikor legközelebb jött, hozott nekem egy király ősi punk válogatást. Az első száma mi volt? A "So what?" az Anti Nowhere League nevezetű csapattól. Na, ezt dolgozták át Jamesék!

Itt az eredeti:

Itt a vegyes. Metallica vs. Animal (az ANL énekese):

És itt a teljes átdolgozás Metallica módra:

 

Szerző: humanick  2010.02.11. 09:23 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr701748635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása