Na. Épp elolvastam Babarczy Eszter: rossz lóra tettem Gyurcsánnyal című írását a hvg.hu-n (kelt március 20-án, tegnap délután), aztán a végére érve belenéztem a hozzászólásokba. És legnagyobb meglepetésemre egy olyat találtam, hogy azonnal át kellett mennem a Hírkeresőre, és utánanézni, hogy akkor most mi is van...

A 175-ös számú komment (kelt március 21-én, ma 11 óra 07 perckor, írta andzsin) a következő volt:

"Eszter imáid meghallgatásra találtak! Most jelentette a TASSZ:) hogy lemondott Gyurcsány."

Ó, villámgyors internet! Azonnal át a Hírkeresőre, ahol épp a tetején kaptam el a legfrissebb dobozban, a Hírszerző cikkét: "Gyurcsány lemondana a miniszterelnökségről".

Ennyi. Egyelőre. Anyu mondta, ne alkossak véleményt kényes témákban.

Egy kis zene azért még belefér, ugye, mami?

Európa Kiadó: Szabadíts meg:

Szerző: humanick  2009.03.21. 11:41 Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: kommentek hvg gyurcsány ferenc miniszterelnök európa kiadó lemond babarczy eszter

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr81015896

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Konzervatórium 2009.03.21. 12:26:51

Megélni a pillanatot - Nem bírja kivárni a végét? És egy videó a végére:   szólj hozzá: Gyurcsány lemond  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása