A nyuszi bassza meg a rókát! - kiabálta mindig Fekete Sanyi bácsi meccs közben, háttal a focipályának, csúnya szavakkal illetve a bírót és az ellenfél csapatát. Az jutott eszembe, van nekünk egy kormányfőnk, aki szintén háttal áll a pályának...

Gyurcsány Ferenc legutóbbi megnyilvánulásából arra következtettem, hogy most már újabb ellenség lakozik közöttünk, nem csak a devizahitelesek. Azok az újabb mételyek, akik hozzájárulnak Magyarország pusztulásához, nem mások, mint akik nem költekeznek ezekben a szar, gazdasági válság súlytotta időkben, hanem spórolnak. Költekezzetek hülyék, ne spóroljatok, sugallja a kormányfő, mert tönkreteszitek az országot!

Költekeznék én, miniszterelnök úr, csak nincs miből!

- Fizetek és megfizetek az önök, a magyar politikai elit minden tévedéséért

- Fizetem a cigányok, romák, a nyugdíjasok, a munkanélküliek fenntartási, eltartási költségeit, miközben a háromból kettő biztosan nem leszek: roma és nyugdíjas. Ellenben arra (önöknek hála) minden esélyem megvan, hogy munkanélkülivé váljak. Csakhogy a munkanélküli segéllyel is ott tartunk, mint a leendő nyugdíjammal: nem lesz, aki fizeti majd nekem (aki eddig megfizette másoknak), ha én odakerülök.

- Fizetek az ingyenes oktatásért, miközben önök, népbutító intézkedéseikkel, egyre inkább ellehetetlenítik, hogy gyermekeim megfelelő tudást és tapasztalatot halmozzanak fel a gallyra vágott oktatási intézményekben. Mert kell a jövő buta, gondolkodni nem tudó szavazója, ugye... (Nem, abból nem esznek, hogy az én gyerekeim beálljanak abba a sorba!)

- Fizetek a mindennapi betevőért

- Fizetem a rezsimet

- Fizetem a költségeimet, de nem azért, mert engem még egy 9 forintos fizetési hátralékkal is megtalál a volt telefonszolgáltatóm, hanem azért, mert szüleim így neveltek. becsületesen, becsületre

- Fizetem a fehérgalléros és a tarfejű, vastagnyakú maffiózók drága autóit, luxuslakásait, karibi nyaralásait...

- Fizetem a lakástörlesztő, országtönkretevő devizahitelemet, melynél (épp ma vonták, kaptam az sms-t) most csak a kamat annyi volt, mint amennyi a teljes havi törlesztés (tőke, kamat, kezelési költség) volt a nyáron

- Kifizetem egy autó havi törlesztését (nem az enyémet, hanem azét, akit elvesztett a bank a válasággal), hiszen annyival nőtt a hiteltörlesztésem, hogy abból a plusszból simán kiviláglik, a bank, melynek tartozom, rám terhelte azt, ami neki kiesett: a saját lakásom részletein felül egy autónyi havi részletet.

Ezek után kérdem én, miniszterelnök úr: Mi a jó büdös francból spóroljak, takarítsak meg?

Mi az,  hogy megtakarítás?

Sosem volt olyanom, mert próbáltam egy átlagos (nálunk átlagos, nem a fejlett országokban, ott ez átlag alatti) életszínvonalon élni. Az pedig hó végére elvitte az összes pénzünket (jó, bevallom, volt olyan egyszer-egyszer, hogy vettem 20-30 deka Pannóniát, meg a gyerekeim imádják a luxusitalt, amit tejnek hívnak, próbálom, de egyszerűen nem bírom leszoktatni őket) Ezt idáig úgy sikerült elérni, hogy ketten négy munkahelyen dolgozunk a feleségemmel.

Tudom, nem ez ez jobb akkor sem, ha jobb lesz. Mert a felelősségteljes döntéshozók közt senkinek nem érdeke, hogy az országot talpra állítsák.

"Bal, jobb, bal, jobb, mennek a majmok." Meg jönnek. De a banánhéjon mi csúszun kel, nem ők...

 

 

 

(Az Euró 308,70-ig, a svájci frank 206,50-ig bírt ma felmenni.)

Szerző: humanick  2009.02.17. 10:26 Szólj hozzá!

Címkék: hitel gyurcsány ferenc spórolás megtakarítás

A bejegyzés trackback címe:

https://csenkids.blog.hu/api/trackback/id/tr41948165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása